Pages

My 3H

My 3H

Monday, August 26, 2013

Baru nak cerita

Hmm..mula lagi..sok sok..hilang lagi..sori yer..sekarang tahap.malas nak menaip tu semakin membuak buak..di tambah ngan internet yang semakin terok gila babeng ni..sakit hati aku..dh pakai broadband pun sama lag giler..sampai takde mood nak buat entry.. (tapi tetap rajin berblogwalking yer) ehehe.. paling last entry hari tu bulan june kan kan.. dasyat woo.. ni dah masuk ogos..tak lama lagi nak masuk september dah pun..

Sebenarnya byk nak citer tapi tu la masalahnya malas nak taip entry..kalau le semua yg kat otak ni boleh masukka terus automatik kan senang..hahah..

Ermm..agaknyer belun terlambat lagi ler kan..aku nak ucapakan selamat hari raya aidilfitri kat korang semua..ampun maaf zahir & batin..terkasar atau tersilap kata tu mohon di maafkan..cepat ja masa berlalu kan..dh kurang dh mood raya..aku buka rumah waktu raya pun 10 hari jerrr..lepas tu kemas semua..tak larat..huhuh..phm2 la keadaan aku sekarang ni yg dah semakin berat ye la dah nak masuk 6 bulan dh..

Raya tahun ni mcm biasa jer..beza cumer tahun ni bawak perut..hahah.. raya pertama mcm selalu gi kat rumah parents aku makan2..amik2 gambar..lepas tu gerak rumah nenek di sg.Liang n danau.. perjalanan yg jauh gak..sengal punggung duduk lelama.. lepas tu gerak ke serasa..ziarah mertua aku..alasan pergi petang sebab siang dia takde kat rumah..tu yg pakat ngan ipar2 semua kumpul petang raya tu kat sana.. malam balik rumah..lotihhhh..


raya pertama tema biru muda..semua baju2 kiter adalah ready made..tak kuaser nak tempah sebab malas nak cari kain lagi.nak cri kedai jahit pun satu hal..cumer baju aku laa potong sikit kat bawah..baju tu panjang sgt..

Raya kedua lak beraya ngan ipar2 gak..gi rumah sedara suami.. Tak ingat dh rumah2 saper (aku adalah sgt pelupa waktu mengandung huhu)



warna purple di hari raya kedua..ni pun baju recycle..agak sendat d situ..hahah..belasah jer..janji sama..kann..

Raya ke 3 lak..satu buah rumah jer..kat rumah sedara aku..diorg buat rumah terbuka.. lepas tu..stay kat rumah..hah hamik ko..berduyun duyun tetamu dtg beraya..sampai tak cukup kaki tangan..nasib baik aku dh standby beli gelas banyak2 hari tu..



tema di hari raya ke tiga ada lah warna coklat gelap.. gaya jer..sebuah rumah jer pun..tak per la kan..nak wat kenangan..tahun depan dh bertambah sorg lagi..

Okay laa..sampai raya ke 3 jer aku citer..nak citer memang tak habis..besok2 aku citer lagi.. (kalau rajin punnn) ngeeee...

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.