Pages

My 3H

My 3H

Thursday, September 5, 2013

Hero-hero ku

Rasanya dah lama tak citer pasal hero hero aku ni kan.. pejam celik pejam celik dh besar dh diorang berdua ni..rasa2 mcm baru je aku pregnant kn diorang..rasa rasa mcm baru je aku lahirkan..mcm belum puas pun nak belai2 peluk2 diorang masa baby..sekarang dh nak separuh tinggi dari badan aku..hohoh..ntah2 dah bujang nanti confirm aku kecik je dari diorang kan..

Alhamdulillah Hadif tahun depan dah nak sekolah dah..masuk pra terus..persiapan lak belum ada lagi..sebab pra kan tak byk pun nak di beli.. ingat bulan2 depan nak beli yg basic je dulu mcm beg, pensil case, set tulis, kasut ngan stokin.. susah lah belum ada pengalaman sekolahkan anak..tu yg kene tanya kat akak aku..ehe.. moga2 ler hadif ok je bila masuk sekolah nanti..masa tu baby pun dh lahir dh..nak dekat sebulan kut.. oh ye hadif sekarang dh pun berusia 4 tahun 8 bulan..

Hanif lak apa citer..alhamdulillah..dh 3 tahun 2 bulan lebih sekarang ni..banding hadif dulu dia lebih awal buang pampers..ye la sebab hari2 tengok abg dia buang air ngan poo poo kat toilet kan..tu yg dia pun beria ia sangat nak pakai toilet..sekarang dah pass pun poo poo kat toilet..tentu la aku happy kan..dh jimat pampers..ehehe..tapi malam still pakai..aku belum konpiden nak free diapers waktu malam.lagi pun bila check je pampers dia time bangun pagi still penuh lagi..hah..mcm mana nak free diapers mlm kan. Takpe..free diapers siang pun kire ok la kan.. pelan2 ye hanif..

gambar terbaru diorang..fresh ni..baru je snap sebentar td..kire live update la ni kannn..ehehe..


Ni tiap kali jalan mesti ramai yg tanya..twin ke? Wah kembar la.. yg mana abg yg mana adik.. hoho..kadang smpai malas dh nak jawab pertanyaan org..kadang tu ada yg malu2 nak tegur..siap buat andaian sendiri.. hihi..kiter laki bini senyum je.. walau pun penat nak explain..tak..tak kembar..yg ni 4 tahun..yg ni 3 tahun..tapi ada gak kiter main belasah je..a'ah kembar..tu kalau kes dh lotihhh nak jawab..ala..bukan diorang tau pun..hahahah..







Agaknye sebab aku suka pakaikan diorang baju yg sama tu kut..tu yg ramai yg pikir kembar..hahah..

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.