Pages

My 3H

My 3H

Monday, September 16, 2013

Jalan2 di hujung minggu

Kemarin kan hari minggu..takde plan awal pun nak gi mana2..siap2 semua keje..tu pun bangun lewat..ahahah.. pas tu baru decide nak gi ke mall gadong..mandangkan ada tujuan tertentu..huhu..so siap2 kan lah anak2..aku kalau nak outing kene siapkan diorang dulu..nasib baik anak lelaki je kan..senang.. pakai baju pakai sluar..kasut..dh siap..tah byk grooming2 bagai..hahah.. tapi..aku lerr yg lambat siap..alah biasa le kan pompuan..nak pakai tudung lagi..make up lagi..kalau muka natural cantik ok la..ni spjg preggy muke aku agak kusam..huhu..hormon tak nentu kut..

Dh siap smua zoom le kiter..sampai je sana..parking kat seberang..giler..jauh nak jln..huby aku selamba je ckp..takpe takpe org ngandung kene exercise sikit..chessss.. sampai jer sana terus menjalankan misi tu..hah apa dia tujuan utama tu..
huhuhu..ni la dia sebab penyebabnyer..hp huby aku screen dia retak..galaxy note 2..sedih aku nengok..huby pun frust jer..sampai tak de mood nak pakai hp ni..slh dia gak sebab lupe yg hp dia tu ada kat dlm poket seluar..tym tukar baju n seluar tetibe hp tu jatuh ke lantai..habisss..nasib baik lcd tak rosak..kalau tak mampusss nak repair..ni pun ganti screen jer mahal! $180 melayang..huh..sekarang dh ok dh..screen pun nampak baru..lepas ni jaga elok2 yer wahai suamiku..jgn lak pisang berbuah dua kali..malas aku nak layan..hihi

Oh yer..time2 huby tunggu hp dia tu siap berepair aku lak malas nak tunggu kat situ..so ronda2 le kat utama grand..anak2 lak..hah..diorang memang tak nak ikut aku..soo im free..ahahah..syoknye lahai jln sorg2.. mula2 tu eksyen je aku kan ckp kat huby..dh tak nak beli brg baby lagi..sebab semua dah complete! Tapi..tapi... memang tak leh nak tahan...tapi tak de la aku beli baju ke hapa aku beli ni jerr..

diapers bag...comel tak?? Ehe..aku berkenan ngan kaler dan design dia yg stripe tu..ada kartun pooh lagi. Ee geramm.. murah je pun $29.90.. dan stokin baby tu $3.90 jer..lepas tu baru teringat nak beli botol susu baru utk budak dua org tu..dh lama nak update botol diorg..mandang kan diorang makin kuat menyusu so aku beli botol yg 9oz..nasib jumpe..tu pun murah je $4.90 satu..kaler haruslah berlainan yer..dan yg ada kartun angry bird tu..tu underwear hanif..ehehe..dh kali2 dia pesan nak beli mcm abg dia punyer..abg dia punyer kartun ben10..tu yg aku belikan dia gambar kartun lain.senang nak beza nanti..murah gak 6 helai $5.99..sampai rumah dia tak sabar nak pakai..apa daa hanif..mlm ko still pakai pampers lagii laa..

Mandang kan kemarin hari pertama sambutan hari keputeraan Kebawah Duli..so kiter pun decide nak gi bandar..dekat je pun dari gadong..tapi satu je masalahnyer paking jauh utk sampai ke kawasan padang gerai jualan..apa nak buat kan. Redah jer laa..so far..ok laa..byk jual brg2..beg, baju, kasut2..mainan..

Sampai kat satu booth tu ada jual barang murah2..ada yg $1..$2.. kasut murah giler 3 pasang $5 camtu kut..aku lupe..tapi taubat nak lelama kat situ..sesak! Tambah lak aku ngan perot membesar ni..sampai2 ada yg suruh aku hati2..takut2 terhimpit..huhu..huby pun surrender..

ni pakaian kanak2 yg murah2 tu. Tapi boy nyer baju tak byk gegurl je berlambak..murah lak tu ada yg $2 sehelai..cantik gak utk buat basahan..huby lak ada le beli baju putih utk lapis dalam $2 gak sehelai..aku langsung tak beli pape..ada cerita d sebaliknyer..haha..hadif ngan hanif dpt free patung angrybird..sebab diorang tak tahan bersesak..tetibe laju jer keluar bawa patung2 tu time abah diorang nak bayar..abah diorang nak kejar tak kuasa sebab que nak byr tu amat lah pjg dan sesak..alah takpe laa..$2 je pun patung tu..hehehe..dah rezeki diorang dpt free kannn..

Sebelum balik tu singgah jap gerai jual makanan..tapi..terstop lak kat gerai yg jual handbag..woo..cantik2 banget handbag dia.. tambah lak huby aku paksa2 aku suruh beli..dia ckp..beli je kalau berkenan..kang nyesal kang.. haishhh laki aku ni org tak nak dia pakse lak..alah eksen pulakk kan..padahal nak jer..so aku beli yg ni jerr..

sling bag besar..kaler hitam merah..huby ckp elok beli yg besar..senang nak sumbat brg baby nanti..betul gak kann..tak yah angkut beg baby kalau gi klinik nanti..sumbat je pampers..towel n baju dia kat beg ni..huby ckp bolehle ber baby sambil bergaya.. iyerrr laaa...

So mlm tu kiter takeaway je makanan..sebab anak2 dh merungut nak balik..keletihan..mana tak nyer..dari pukul 2 ptg lagi kiter jenjalan..kaki aku pun dh lenguh..sampai rumah jer..mandi..makan then tidoooorr...

posted from Bloggeroid

2 comments:

Rizziela said...

bestnkya dpt shoping..cantik beg sling merah hitam tu

Intan@mama Hadif & Hanif-Brunei said...

Hihi tu la best sgt shopping ni..tapi duit je tak best..ekeke.. a'ah cantik kan.. ehe

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.