Pages

My 3H

My 3H

Monday, October 21, 2013

Bila dah rajin

Ok stop dulu citer pasal persiapan baby.. kang muak pulak org baca (eh ada ker yg bacaaaa) muahahaha.. alaa ye la kann..anak ketiga!..tak yah nak beria ia sgt nak update kan.. lain laa anak 1st ke..dua ker..hah yg tu memang teruja..eh ni pun teruja hokay..baru 3...tak ramai ponnn.. (ye la tu tak ramai, bagi aku dh ramai dh tu..yg dua org ni pun meriah rumah, masing2 ngan perangai masing2..fuhhh) tak terbayang bila dh 3 nanti.. kurrr semangat....



Wahh tu diaaa.. kemas tak dapurku ini..ehehe..ni la bila dah bosan takde nak buat..aku ni ngandung ke tak ke..bukan jenis yg suka baring2, goyang2 kaki.. hah..malam lain citer. Malam adalah masa aku berehat sepenuhnya..eh kdg tak gak.. malam kadang aku lipat baju yg sebakul..pffttt.. tu la suri rumah kan..kerja tak kan habis.. kdg rasa dh siap eh rupanya tak..ada lagi yg belum selesai..

Ok la..ni td bila encik husband dh turun kerja..anak2 lak tgh keasyikan main xbox..tinggal lah daku sorg2 tak tau nak buat apa..terus masuk dapur..hamikk..habiss aku sental dapur aku tu.. kat gas cooker tu pun aku bersihkan..tip top bersih berkilat..freezer lak aku kasi lap ngan kain bersih..ye la freezer tu kan bersebelahan ngan tempat masak..harus laa kdg kene percikan minyak kan.. tu yg aku rasa nak bagi alas kat atas freezer tu..nanti2 la aku cari..

Sink pun aku berus yer.. habis aku jolok2 kat lubang sink tu..mana la tau ada yg menyebabkan tersumbat..dh tu aku sapu dan mop lantai..akhirnya tersenyum puas hati. Mcm tak sedar diri jer kan ibu mengandung ni..sambil buat keje sambil baby duk tendang2 kat dalam..marah le tewww..mama dia tak reti diam..hihihi..

Yg tak bestnyer bile tnya huby..bersih n smart tak dapur? Boleh lak dia jawab..ermm..tak de beza pun.. sebab memang hari2 bersih dan smart dapur ni..chisss tak memberi sokongan langsung huhuhu. Tapi tul gak kan..tengok secara kasar..sama jer..lain la kalau aku dh letak meja makan ke kat tgh2..letak bunga ke hape kann..ngee.. takpe laa..yg penting kemas dan teratur..mak aku pun siap puji ok dapur aku ni..dia ckp semua teratur..senang nak capai brg.. ngeee (hidung kembang)..apa pa pun..aku suka dapur ni..luasss.. tak mcm rumah yg lama dulu..huhu..sempit..nak beli brg pun aku harus pening kepala fikir nak letak mana.. yg ni kalau tak muat sumbat je kat stor belakang.. dh mcm kedai runcit pun stor aku tu (mcm byk jer brg kan, sikit jer pun)

K laa.. sampai sini dulu yer..nak layan husband n anak2 lak.. masa utk layan movie..hihi..daaa..

posted from Bloggeroid

1 comment:

Rizziela said...

sedap mata memandang..teratur ajer

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.