Pages

My 3H

My 3H

Friday, October 18, 2013

Kelapa muda



Alhamdulillah..akhirnye sampai gak hajat aku nak minum air kelapa muda yg fresh di jolok sendiri dari pokok yg ada kat depan rumah mertua aku.. amboii.. teruk nar ngidam aku tu kann..nak yg jolok sendiri..bukan takde yg jual pun kat gerai..ada..tapi macam tak puas hati..sebab kdg ada yg taruk gula byk..ada yg taruk ais byk..kalau yg sendiri punyer memang sah2 le tau kan rasa dia caner..hihi.. memang elok amalkan minum air kelapa waktu2 dh trimester ke 3 ni..biar kulit baby nanti bersih jer kan..

Haishh laa baby ni pun sibok buat mexican wave kat dlm perot aku ni.. hahah..ok la..stop dulu nak layan baby jap.. daaa..

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.