Pages

My 3H

My 3H

Saturday, November 16, 2013

Persiapan

Alhamdulillah..pejam celik pejam celik dh pun masuk 34 minggu kandunganku sekarang ni..cepat je rasanya kann..huhu..mcm baru je aku buat upt bulan april yg lepas..sekarang dh pun bulan november..maknanya bulan depan lahir laa anak ke 3 aku ni.. makin saspen je rasanyer.. excited tu of corz le kan..tak sabar nak tengok org baru kat dlm ni..tapi dlm masa yg sama takut gak..terbayang bayang saat2 melahirkan nanti..fuhh..tarik nafas dalam2..relaxxx.. ekeke..

Tentang persiapan alhamdulillah..semua dh settle.. baju2 yg baru beli ngan baju2 bekas abg2 dia dh pun siap d cuci..dh pack dlm beg pun, selebihnye lak aku susun dlm almari..tu baju2 saiz besar..yg kecik2 ke aku pack dlm box nak hangkut ke hospital..ada sikit aku letak dalam box yg nak di bawak kat rumah mak nanti.. byk bebenor baju baby ni..boleh salin baju sampai 4-5 kali sehari..kah3..


see..banyak sgt kan.. ni pun aku cuci sekalik baju2 yg bersaiz besar..tu yg meriah je jemuran besi tu..sengaja aku jemur kat bilik..malas nak jemur luar..panass..


so ni la hasilnya..semua ni akan d hangkut ke hospital..dh pun standby terlonggok kat corner meja..nanti by 36 minggu terus sumbat dalam kereta.. huhu byk tul kan..sebab aku czer..tu yg kene hangkut byk brg.. nak check in lama katakann


hehe..katil baby pun dh siap pasang..siap encik huby modified lagi sebab nak buat co sleep ngan baby..penghadang depan tu kiter turunkan mcm tu..so nanti katil baby bersambung ngan katil kiter..senang nak angkat2 baby nanti..nak salin pampers pun senang..ehe..


Ok la tu je nak citer..kalau rajin aku update lagi..kalau tak..hahhh tunggu le sampai aku dh beranak..hahah.. giler malasss kann..ok..daa.. ;)

posted from Bloggeroid

1 comment:

Rizziela said...

betul2 bersemangat ni nnak sambut baby baru

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.